mandag den 2. december 2013

Stille på bloggen

Der har været stille på bloggen - og er det desværre endnu. Ikke at der nogensinde har været vildt gang i den, for det ville være synd at sige, da bloggen fortsat hverken ejer den ene eller anden kategori, men alligevel. Ikke et eneste indlæg er det blevet til siden en dejlig efterårsferie, suk. 
Der er sket så meget: Jeg er startet arbejde, manden overtog barslen, min mormor er død, N er startet vugger, jeg har været til kreadag med søde blogpiger, vi har holdt vores første børnefødselsdag for N, og julen venter lige rundt om hjørnet. En masse store ting, som fylder i mit hoved, som jeg ikke kan få ned på "papiret". 
Måske jeg burde skrive mig ud ad min blokade - vil forsøge min senere med en tur ad "memory lane".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar