søndag den 1. september 2013

Det der med at blive ældre..


Om præcis 1 måned sker det igen! Det som sker på samme tid, samme dag hvert eneste år; jeg bliver et år ældre, YAIKS! 

Det er med meget ambivalente følelser, jeg går dagen i møde. For det der med at blive ældre er bare ikke fedt. For det første fordi 29 (ja, jeg fylder 29 og ikke 25 som de seneste 3 år) er et VIRKELIG grimt tal og MEGET tæt på de frygtede 30, som jeg endnu ikke er overbevist om er "det nye sort". For det andet fordi jeg slet ikke har lyst til at blive ældre. Jeg har det jo fantastisk, som jeg har det lige nu; jeg har min fantastiske familie, søde kæreste og vidunderlige N, en lækker lejlighed, er på barsel - og når den slutter lige om snart (endnu et YAIKS) også et dejligt job, søde venner og veninder osv. Og for det tredje fordi jeg stadig drømmer om den perfekte, STRAMME krop. Jeg er slet ikke klar til slap bagdel, tyndt hår og hængepatter. 

MEN, når det så er sagt, så er jeg virkelig, som i VIRKELIG vild med at have fødselsdag. En hel dag som er MIN; hvor man bliver tænkt på, forkælet, får gaver, lækker mad, masser af guf og oftest ses med familien og søde venner og veninder. Come on - what's not to like?! 
Derfor er det heller ikke et sekund for sent at komme i gang med ønskelisten. Ikke at jeg ikke ønsker mig noget, for det gør jeg i den grad, men det der med ønskelister er bare sååå svært. For når gaveregnen nærmer sig, mangler jeg pludselig ALT (på trods af vi har 114m2 samt 2 kælder- OG 2 loftrum fulde af l..), og mine lister ender derfor altid med standardord som "lækkert tøj", "smykker", "nips til lejligheden" og mere af samme skuffe. I år skal det være anderledes, og jeg vil derfor gerne vide, hvad der er et "must have", når man skal lave ønskesedler?  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar